piątek, 16 września 2016

RACED Ścigany uczuciem K. Bromberg

Dziś przedstawię wam krótką książkę pod względem treści, gdyż liczy niecałe 200 stron, ale niezmiernie cieszę się że po nią sięgnęłam. Zastanawiałam się długo, bo co jeszcze można było powiedzieć o relacji Colton - Rylee. Seria tamta wydawało mi się była tak kompletna i pełna, do momentu do którego nie sięgnęłam po tą tutaj. Mogłabym ją porównać do kropki na końcu zdania. Gdyby nie postawiono jej piszcząc opowiadanie powstałby harmider i zamieszanie w treści.  Nie byłoby spójności i ładu.  Podobnie i ta pozycja stanowi dopełnienie Coltona, którego w szczególności brakowało mi w pierwszym rozdziale.

Pierwsze część serii Driven napisana była tylko z perspektywy naszej głównej bohaterki, druga już przedstawiała kilka sytuacji z perspektywy Coltona. W trzeciej natomiast było już chyba tak po równo jednej jak i drugiej strony. Fajnie bardzo, że udało się autorce wnieść coś nowego do sytuacji i wydarzeń które były już opowiadane. Zrobiła to w taki sposób, że zupełnie nie odnosiłam wrażenia deja vi. Nigdy nie napisałam żadnej książki, ale przypuszczam że nie tak łatwo wcielić się w uczucia i emocje płci przeciwnej, a do tego jeszcze gdy rozdziałami przeskakujemy między jedną a drugą postacią. Uważam, że zabieg ten autorce się udał.

Podobał mi się również zabieg stylistyczny zastosowany przez nią. Każdy rozdział poprzedza kilka zdań wyjaśniających od autorki stanowiących w pewien sposób rozmowę z czytelnikami.  Przez co zbliża nas do siebie. To jedna strona medalu....

A ta druga.....
Książka ta na pewno dopełniła nam obraz Coltona, tylko tak po lekturze zastanawiam się czy było to konieczne. Po poprzednich częściach wypracowałam sobie jakiś tam obraz Coltona i po przeczytaniu tej nie zmienił się o nawet w niewielkim stopniu. Wiem że to masło maślane co piszę, gdyż sama do końca nie jestem w stanie tego zrozumieć. Z jednej strony pojawiły się inne sytuacje, ale Colton mimo wszystko został taki sam.

Będziecie same musiały podjąć decyzję o tym czy sięgnąć po nią czy nie.  Ja ze swej strony nie pomogę, gdyż im dłużej się nad nią zastanawiam tym bardziej mam mieszane uczucia. Już dawno nie opisywałam tak długo jednej książki, więc tak naprawdę już nie wiem co wam mam jeszcze opisać. 

Jak po nią nie sięgniecie to nic nie stracicie więc decyzja należy do was. Ja daję jej tylko pięć punktów, bo mimo wszystko że stanowi ona dopełnienie Coltona to nie wiem czy to dopowiedzenie było konieczne i czy ta wspomniana kropka na końcu zdania też.

Poniżej umieszczam wam linki do poprzednich pozycji które na pewno warto przeczytać. A ta.....


1. P O L E C A N E K O B I E T O M : "DRIVEN" Namiętność silniejsza niż ból, K. Bromberg
2. P O L E C A N E K O B I E T O M : "DRIVEN" Napędzani Pożądaniem K. Bromberg
3. P O L E C A N E K O B I E T O M : WBREW ZASADOM Samantha Young
4. P O L E C A N E K O B I E T O M : CRASHED_ W zderzeniu z miłością, tom III K. Bromberg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz