poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Na Szczycie NIECZYSTA GRA K. N. Haner

Nie wiem czego się spodziewałam czytając tę pozycję, ale chyba nie tego co dostałam. Trzy czwarte książki to są opisy zbliżeń seksualnych między głównymi bohaterami. Przedstawione w dość wyrafinowany sposób po pewnym czasie zaczęły mnie dość mocno nudzić. Fabuły tutaj prawie żadnej nie ma. Sięgnęłam po nią z czystej ciekawości gdyż zarówno Rebeka jak i Sedrick zupełnie mnie nie ujęli w poprzednich częściach. Tutaj też się to nie zmieniło.A gdzieś tam w głębi zastanawiało mnie co było dalej.

Już zdecydowanie wiem że nie jest to pozycja dla mnie. Jestem na nią za stara i mój światopogląd odnośnie sfery erotycznej jest odmienny i nie do końca przyjemnie mi sobie wyobrażać trójkąty i czworokąty. Ale to oczywiście jest kwestia gustu. Nie lubię kończyć serii w trakcie więc na pewno kupię jeszcze te dwa ostatnie tomy. Mam nadzieję że się coś poprawi. Gdyby ktoś chciał wzbogacić swoje życie erotyczne i nie wie za bardzo jak, może posłużyć się tą pozycją. Może ona służyć jako poradnik dla szukających urozmaicenia w łóżku gdyż zbliżeń cielesnych był tutaj ogrom.

Jeżeli ktoś śledzi losy tej dwójki bohaterów to chyba nie zdradzę sekretu jak napiszę że w końcu udało im się wziąć ślub. Odbyli nawet tydzień miodowy który nie wniósł do tej pozycji niczego. Gdy już miałam nadzieję że jakaś akcja się rozwinie ( w szczególności chodzi mi o policjanta) autorka bardzo szybko urywała ten wątek. A dwójka głównych bohaterów nie była w stanie utrzymać mojego  zainteresowania. Łapałam się na tym że omijałam już później ich zbliżenia, bądź nieciekawe opisy.

Nie wiem dlaczego jest tak wiele pochlebnych opinii na temat tej pozycji na różnych forach literackich. Zastanawiam się czy tylko mi się ona nie podobała? Książka przepełniona jest miłością, zazdrością, nie zabraknie zdrady i mnóstwa kłamstw. Więc teoretycznie czego chcieć więcej. Jak przystało na kapelę rockową mamy tłumy napalonych lasek, alkohol lejący się strumieniami i ogrom seksu. Z drugiej strony są dzieci, ciąże i macierzyństwa które jakoś nawet tak są w miarę wplecione w cały ten muzyczny świat. Mnie jednak ona nie rusza.

Zarówno Rebeka jest dla mnie cały czas niedojrzałą, młodą dziewczyną która kłamie, a później ma pretensje że ktoś jej nie wierzy. Z drugiej strony Sedrick który wzorem cnót na pewno nie grzeszy. I jemu równie wiele można zarzucić. Jest tutaj wielu bohaterów drugoplanowych ale gdybym miała wybrać jednego najfajniejszego to byłby nim Simon, który wprowadzał w treść rozluźnienie i zabawny klimat.

Nie będę dłużej już opisywać tej pozycji gdyż szczerze nie wiem co mogłabym jeszcze ciekawego napisać. Gdybym miała ją oceniać to dałabym jej tylko pięć punktów, gdyż nie trafiła w moje upodobania. A może jak wspominałam wcześniej to już nie ten wiek :-)
Będzie musiały same ocenić czy po nią sięgać czy nie. Ma ona wiele pozytywnych opinii więc są i ludzie którym się podoba. Mnie jednak nie kupiła. Do zobaczenia za niedługo...

1. P O L E C A N E K O B I E T O M : 'Na szczycie" K. N. Haner
2.  P O L E C A N E K O B I E T O M : "Pod kontrolą" Charlotte Stein
3. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Przystań Posłuszeństwa" Marina Anderson
4. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Na krawędzi rozkoszy" Eve Berlin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz