piątek, 24 lipca 2015

CRASHED_ W zderzeniu z miłością, tom III K. Bromberg

Trzeci, niestety ostatni tom historii Rylee i Coltona. Będzie niezmiernie mi brakować tej dwójki dość charyzmatycznych postaci. Mogę bez najmniejszych wątpliwości  napisać, iż każdy tom utrzymany był na wysokim poziomie. Żaden mnie nie nudził nawet przez moment, a jeżeli chodzi o trzeci, to w jego przypadku o nudzie w ogóle nie może być mowy, nawet w najmniejszym stopniu. Jedno dramatyczne wydarzenie rodzi następne. Czytelnik nie ma czasu na zastanowienie się i odetchnięcie.

Fajni w całej tej serii są bohaterowie, którzy są postaciami bardzo rzeczywistymi i dopracowanymi przez autorkę. Ewoluują w każdej części, uczą się i popełniają błędy, ale w gruncie rzeczy zostają tacy sami. Colton Donovan jest nadal aroganckim chłopcem z dużym ego, tak jak poznaliśmy go na samym początku.  I choć jego metamorfoza jest przeogromna zachował swoją buntowniczą naturę do samego końca. Natomiast Rylee, która w pierwszej części średnio mi się podobała, zyskała bardzo dużo przy głębszym poznaniu. Ma swój indywidualny charakter i swoje zdanie którego broni, ale chyba najważniejszą jej zaletą jest miłość do Coltona i chłopców oraz walka o nich. Jej upór, determinacja i cała walka w tej części naprawdę mnie wzruszała.

Ta seria w każdej części wzbudza w nas ogrom emocji. Nie można jej czytać nie angażując się w życie bohaterów. Ostatnia część pod tym względem powala na łopatki. Momentami mnie rozśmieszała, czasami szokowała, a w jeszcze innych momentach miałam pod powiekami łzy. To na pewno nie jest typowa książka z kategorii literatura erotyczna, w której na pierwszym miejscu postawiony jest seks. Tutaj poza typowymi relacjami typu: seks, namiętność, pożądanie  miłość, charakterystycznymi dla erotyków, mamy mnóstwo akcji, emocji, wzruszeń i głębszych uniesień. Ta historia wciąga nas i nie pozwala odejść, a po skończeniu odczuwamy żal, że tak szybko minęło.

A przecież historia jest mało realna w ówczesnym społeczeństwie. Mimo że zdajemy sobie z tego sprawę to i tak przedstawiona jest w taki sposób, że dech zapiera. Doszukać by się można było wielu niedociągnięć, ale nie wpływają one zupełnie na odbiór jej. Stwierdzenie "Wyściguję cię " chyba już na zawsze kojarzyć mi się będzie z tą historią i z samym Coltonem. Mam ogromną nadzieję, że osób tak doświadczonych przez los, jak Colton w prawdziwym życiu  jest tylko garstka lub nie ma ich w ogóle. Krzywda dziecka jest czymś, przed czym nikt nie powinien przejść obojętnie, a wymierzona z rąk matki jest okrucieństwem niewyobrażalnym dla mnie.  I mimo że to fikcja literacka, to mimo wszytko łapie za serce.

Przeczytałam wiele książek tego typu i muszę przyznać, że ta seria przoduje w rankingu. Bez najmniejszych oporów sięgnę po nią jeszcze kiedyś i z czystym sumieniem mogę ją polecić. Powinna przypaść dość sporej grupie odbiorców, oczywiście zdecydowanie pełnoletnich, gdyż język bohaterów jest dość dosadny. Dla mnie osobiście zasługuje ona na dziewięć mocnych punktów i życzę wszystkim  udanej lektury. Poniżej jeszcze tylko linki do poprzednich części i kilka podobnych pozycji:

1. P O L E C A N E K O B I E T O M : "DRIVEN" Namiętność silniejsza niż ból, K. Bromberg
2. P O L E C A N E K O B I E T O M : "DRIVEN" Napędzani Pożądaniem K. Bromberg
3. P O L E C A N E K O B I E T O M : WBREW ZASADOM Samantha Young
4. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Piekło Gabriela" Sylvain Reynard
5. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Na krawędzi nigdy" J.A. Redmerski
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz