piątek, 14 listopada 2014

"Wszystkie chwyty dozwolone" Liz Fielding

Ta książka trafiła mi się przez przypadek. Dostałam ją od znajomej w prezencie, a że okładka w pewien sposób przemówiła do mnie nie musiałam się długo do niej zmuszać.

Już po samym opakowaniu zewnętrznym wiedziałam, że jest to literatura iście kobieca, w której to właśnie kobiety wiodą prym. I wiele oczywiście się nie pomyliłam, gdyż tematem głównym są trzy siostry, trzech braci i jedna firma. Tak na prawdę to określiłabym ją jako trzy, odrębne, króciutkie części z których każda dotyczy innej pary bohaterów. 

Sięgając po nią nie można się spodziewać jakiejś rewelacyjnej historii, gdyż  fabuła jest banalna i bardzo łatwo przewidywalna. Nic tak naprawdę zaskoczyć nas nie może. Jest to klasyczne harleqinowe romansidło, które  swoją premierę miało już kilka lat temu, jako odrębne opowiadania. Dla osób lubiących romantyczne i cukierkowe historie, po których już na wstępie wiemy jak się skończą, to pozycja idealna. Nie wymaga głębokiego angażowania się w treść, wystarczy tylko zatopić się w opisaną historię.

A z tym nie miałam najmniejszego problemu. Książka wciąga i strony lecą bardzo szybko. Czasami warto sięgnąć po taki odmóżdżać, ale musi być ku temu odpowiednia okazja. Taka pozycja jest typowa na rozluźnienie i zapomnienie o smutkach dnia codziennego. Dlatego też nie żałuję że ją przeczytałam i poświeciłam jej swój czas. Lubię romantyczne historie a ta do takowych na pewno należy.

Jak wspomniałam powyżej jest to historia miłosna którą zaliczyłabym do kategorii delikatny romans. Nie znajdziecie w niej elementów tak rozpowszechnionej obecnie literatury erotycznej i seksu między bohaterami.  Tutaj dominuję namiętność i pożądanie tej drugiej strony. Zdobywanie i uwodzenie w klasycznej postaci.  

Nie ukrywam, że przeczytałam już wiele takich historii i zaskoczyć już niewiele mnie może. Wszystkie są do siebie bardzo podobne dlatego też nie chcę opisywać wam treści. Jeżeli będziecie chciały do niej zajrzeć to miło spędzicie czas i na pewno się rozluźnicie. Ja czasu poświęconego nie żałuję. Poniżej jeszcze tylko lista kilku podobnych tematycznie pozycji dla zainteresowanych:

1.  Susan Mallerey "Za milion dolarów"
2.  Diana Palmer "Splątane serca"  
3.  Nora Roberts "Klucz Światła, Wiedzy i Odwagi"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz