niedziela, 15 listopada 2015

"Namiętność Rozbudzona" Larissa Ione


Książka którą dziś przedstawię nasunęła mi wiele wspomnień czytelniczych sprzed kilku lat. Wampiry i romanse paranormalne pochłaniałam w kilogramach i choć moda na nie przeszła ja nadal lubię sięgać od czasu do czasu do tej tematyki. Bo przecież kto z nas nie lubi powspominać starych dobrych czasów.

Ta tutaj pozycja to już trzecia z tej serii opowiadająca o szpitalu podziemnym dla demonów i braciach w nim pracujących. Bohaterem jej jest trzeci z braci Wright, najbardziej nieobliczalny, niebezpieczny i przede wszystkim arogancki i samolubny demon, który dotychczas jakoś najmniej przypadł mi do gustu. Co oczywiście zmienia się po przeczytaniu tej części.

Jeśli ktoś już miał do czynienia z romansem paranormalnym to powinien wiedzieć co go czeka. Wiele demonów spotkanych w jednym miejscu, miłość, namiętność i pożądanie oraz co oczywiste walka dobra ze złem. I po raz kolejny okazuje się że nie każdy demon jest zły, tak jak i nie każdy człowiek jest dobry. Zarówno w jednej grupie, jak i w drugiej zdarzają się wyjątki. W imię chwały, zazdrości, czy zwykłych pieniędzy potrafimy krzywdzić siebie nawzajem, zadając sobie ogromny ból i cierpienie.

Wright jest przykładem demona, który przez setki lat jest "samolubnym dupkiem" myślącym tylko o sobie. Krzywdzi wszystkich i wszystko co spotka na swej drodze. Nie obchodzą go konsekwencje.  Spotkanie z Sereną-  naznaczoną  nie tylko ratuje jego życie, ale również całkowicie odmienia. Nie będę wdawała się w szczegóły, gdyż odbiorę wam całą przyjemność czytania.
    
Na pewno natomiast mogę powiedzieć, że nie jest to nudna część. Akcja, choć momentami jest przewidywalna to trzyma w napięciu do samego końca. Oczywiście nie jest to lektura wielkich lotów, ale na odstresowanie idealna. Łatwa, prosta i przede wszystkim o miłości. Nie wszystkim jednak przypadnie ona do gustu. Osoby, które nie lubią postaci nadprzyrodzonych i romansów paranormalnych nie powinny po nią sięgać. Nie zrozumieją jej. Ja po długiej przerwie jak przeczytałam wyjaśnienia na początku to mi się wszystko myliło. Nazwy demonów są trudne do zapamiętania i ustawienia w hierarchii, ale w trakcie czytania wiele zostaje wyjaśnione. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że to literatura bardziej dla nastoletnich kobiet, które znają ten rodzaj gatunku.

Podobno ma wyjść jeszcze jeden tom przygód o ostatnim z braci, po który powinnam sięgnąć. Z tą spędziłam naprawdę miłe chwile i dość szybko udało mi się ją pochłonąć, więc według mnie zasłużyła ona na siedem mocnych punktów. Poniżej umieszczam linki do poprzednich części i podobnych tematycznie książek i oczywiście życzę udanej lektury....

5. Jeaniene Frost seria 'Nocna Łowczyni" 
6. Larissa Ione "Rozkosz nieujarzmiona"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz