środa, 29 lipca 2015

ZAKRĘCENI Emma Chase

Ostatnio mam bardzo mało czasu na czytanie książek, a o ich opisywaniu w ogóle nie wspomnę, dlatego po przeczytaniu takiej pozycji czuję jeszcze większą irytację. Czytałam pierwszą część ZAPLĄTANI  która podobała mi się i po której wyczekiwałam drugiej części. Niestety ta w żadnym stopniu mnie nie zadowoliła. Cała narracja która tam była takim powiewem świeżości, tutaj strasznie mnie irytowała. Może dlatego, że zamiast Drew wydarzenia przedstawia nam Kate, która mimo, że mówiła podobnym językiem to i tak czegoś mi brakowało. W tamtej części wydała mi się twardą kobietą, a tutaj jej charakter został niestety bardzo spłaszczony. Mojej uwagi zupełnie nie utrzymała.

Nie będę wspominać o fabule, która zalicza się do bardzo banalnych, a niektóre sytuacje nie powinny w ogóle powstać, gdyż z realnością zupełnie nie mają nic wspólnego. 

Plusem na pewno jest łatwość przyswajania, gdyż czyta się ją naprawdę szybko. Dość duże litery i krótkie rozdziały sprawiają, że strony lecą nam jedna za drugą. Mi udało się przeczytać 3/4 książki  w jedno popołudnie, niestety końcówka ciągnęła mi się przez prawie dwa tygodnie. Już myślałam że nie doczytam i będzie to pierwsza pozycja, którą zostawię nie dokończoną. Nawet udało mi się zahaczyć o kilkanaście stron trzeciej części, po którą raczej nie sięgnę. Ile osób może opowiadać w ten sam sposób?

Nie chcę zniechęcać was do tej książki, gdyż niektórym może ona przypaść do gustu. Nie jest tragiczna, ale nastawiona raczej byłam na coś innego. Miała mi poprawić humor, a niestety scenom opisywanym i wydarzeniom nie do końca to się udało. Dialogi komiczne były tylko nie uratowały tej części. A ja czytając ją nie czułam się jak ta  pani na zdjęciu obok, a taki miałam zamiar i założenie.

Dla mnie zasłużyła ona tylko na pięć punktów w skali dziesięciopunktowej i po prostu nie mogę jej wam polecić. Są różne gusta i niektórym może ona przypaść do gustu, dlatego nie chcę odbierać wam szansy spotkania. Ja jednak na razie sobie odpuszczam panią Chase i tą serię. Do zobaczenia niedługo. Mam nadzieję że książka po którą sięgnę będzie ciekawsza. Tradycyjnie również kilka linków:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz