niedziela, 3 maja 2020

PRZETRWAĆ PRÓBĘ CZASU_ HALINA STRZELECKA

Mam zaszczyt pochwalić się i przedstawić pozycję, której jestem patronem medialnym. Wielkie to wyróżnienie dla mnie, gdyż książka ta, to ciekawa propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają w lekturze czegoś więcej. Była dla mnie ogromną przyjemnością w trakcie czytania. Cieszę się niezmiernie, że na naszym polskim podwórku można znaleźć coraz więcej ciekawych pozycji. Jeszcze kilka lat temu czytałam tylko autorów z zagranicy, a teraz moją biblioteczkę wypełnia prawie połowa polskich pisarzy, którzy nie odstępują obcokrajowcom.

Książka opowiada o kobiecie, która na przekór radom swych rodziców wybrała własną drogę. Niestety na nieszczęście okazała się ona dla niej mało łaskawa. Związek i małżeństwo ze starszym mężczyznom nie jest sielanką i idyllą. Po dziesięciu latach udaje jej się zerwać tę toksyczną relację rozwodem, ale oczywiście nie wpływa to na osłabienie jej psychiki.

Jak pokazuje życie, kobiety noszą na swych barkach duże ciężary i nie łatwo je złamać lub pokonać. Podobnie było i z naszą główną bohaterką. Początek nie był łatwy, przede wszystkim starała się ona odbudować swą pewność siebie i zyskać wartość w swych oczach. Niestety nie jest to łatwe, gdy nawet rodzice na każdym kroku wypominają ci twoje błędy. To jednak dzięki wsparciu swych przyjaciółek udaje jej się stanąć na nogi.

Na drodze zawodowej układa jej się jak najlepiej, dużo gorzej wypada życie towarzyskie. Natrafia na mężczyzn, którzy sami borykają się z dziwnymi problemami i dziwactwami. W końcu, gdy udaje jej się trafić na odpowiednią osobę, rozdziela ich czas i odległość.
Antonina i Borys jako główni bohaterowie idealnie do siebie pasują. Może momentami było za bardzo ckliwie i za kolorowo, ale mimo wszystko to ciekawi bohaterowie. W całej opowieści jest jeszcze wiele innych postaci, które także przykuwają uwagę i borykają się z jakimś problemem. Całość jest do kupienia.

Opowieść jest snuta lekko i przyjemnie dla czytającego. Nie ma wulgaryzmów czy scen erotycznych. wszystko podane w gustownym opakowaniu. Problemy, które pojawiają się w tej historii, są bardzo życiowe i nad wyraz realne. Nie chciałabym wam opowiadać całości, gdyż zachęcam gorąco do przeczytania. Pozycja idealnie się sprawdzi w letnie popołudnie. Dziękuję wydawnictwu Psychoskok za możliwość przeczytania.

1. P O L E C A N E K O B I E T O M : KRÓLOWA PSZCZÓŁ
2. P O L E C A N E K O B I E T O M : "W samą porę" Katarzyna Busłowska
3. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Letnie Przesilenie" Robyn Carr
4. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Smak szczęścia" Santa Montefiore
5. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Pomyślne wiatry" Nora Roberts

4 komentarze:

  1. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce podziekowac dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego meza, który zostawil mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczylem, ze go odzyskam, dopóki nie zobaczylem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowalem sie z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój maz wrócil blagajac o przebaczenie w ciagu 48 godzin. Dzieki doktorze, twoje zaklecie jest naprawde swietne. Dla tych z Was, którzy maja problem z malzenstwem / zwiazkiem, powinni skontaktowac sie z nim za posrednictwem ( agbazara@gmail.com ) LUB WhatsApp / zadzwon ( +2348104102662 ). I przezyj to sam.

      Usuń
  2. Chce podziekowac dr Agbazara z AGBAZARA TEMPLE za sprowadzenie mojego meza, który zostawil mnie i dzieci na prawie 2 lata. Nigdy nie nauczylem, ze go odzyskam, dopóki nie zobaczylem w Internecie komentarza na temat dr. agbazary i skontaktowalem sie z nim, po wykonaniu wszystkich instrukcji udzielonych mi przez dr Agbazara, mój maz wrócil blagajac o przebaczenie w ciagu 48 godzin. Dzieki doktorze, twoje zaklecie jest naprawde swietne. Dla tych z Was, którzy maja problem z malzenstwem / zwiazkiem, powinni skontaktowac sie z nim za posrednictwem ( agbazara@gmail.com ) LUB WhatsApp / zadzwon ( +2348104102662 ). I przezyj to sam.

    OdpowiedzUsuń