sobota, 25 kwietnia 2020

PIĘKNY DRAŃ Lauren Christina

Czasami zdarza mi się sięgać po kolejną część serii, pomijając wcześniejsze części. Bardzo nie lubię takiej sytuacji, ale cóż i takie mają miejsce. Po tę sięgnęłam po wysłuchaniu części trzeciej, więc trochę późno. Poprzednia była ok, więc postanowiłam nadrobić zaległości w tej kwestii.

Tę też słuchałam w formie audiobooka i poświęciłam temu 7 godzin i 39 minut, ale były to mile wykorzystane godziny. Niewątpliwie jest to pozycja zdecydowanie lepsza od części trzeciej. Bohaterowie są wyraziści, pełni życia i zaskakujący. Podobnie zresztą, jak i akcja. Na pewno nie wieje tu nudą. Co raz to uśmiech się pojawiał i nie schodził mi z twarzy. Zarówno postać męska, jak i damska były dobrze wykreowane. Polubiłam ich od razu i szkoda mi było po wysłuchaniu ostatniego rozdziału.

Książka jest dla kobiet, które lubią sceny zbliżeń i uniesień seksualnych. Długo na nie czekać nie musimy, gdyż pojawiają się one już w pierwszych dwudziestu stronach. Nie znajdziecie tu długich wstępów przedstawiających pokrótce bohaterów. W trakcie serwowane są nam głębsze relacje między nimi i dodatkowe informacje. Od samego początku do końca książki między tą dwójką iskrzy. Zarówno Bennett, jak i Chloe mają dość impulsywne charaktery, przez co walki zarówno słowne, jak i psychiczne są między nimi prawie przy każdym spotkaniu. A z uwagi na fakt, że on jest jej szefem a ona jego asystentką, to widzą się praktycznie codziennie. Nie sposób się przy nich nudzić. Walczą ze sobą ciałem, pożądaniem i namiętnością. Każde z nich chce, by to drugie przyznało się do uległości.

Oczywistością jest, że zarówno Bennett wykazuje się takimi przymiotami jak przystojny, wysoki i dobrze zbudowany bogacz a Chloe to piękna, zmysłowa i namiętna kobieta, która dość często kruszy męskie serca. Jednak poza wyglądem zewnętrznym Bennett jest dla wszystkich chamski, niemiły i cyniczny. Większość osób pracujących w firmie go po prostu nie lubi. Chloe została postawiana przeciwko niemu, gdyż ona, podobnie jak i on ma dość twardy charakter i przede wszystkim potrafi w odpowiednich momentach go wykorzystać. Tylko w ich relacjach to ona ma więcej do stracenia niż on.

Książka swoją premierę miała w 2015 roku, więc do nowości się nie zalicza. Nie zmienia to jednak faktu, że miło się czyta i można się w nią zaopatrzyć w dość okazyjnej cenie. O ile odpowiednio poszperacie. Dla mnie była przyjemnym doznaniem. Zapewne nie mam co jej wam polecać, gdyż większość z was już ją czytała. Być może znajdą się jacyś nieliczni, którym przeszła ona koło nosa i się na nią skuszą. Ja jestem na TAK.

Do zobaczenia niedługo...

1. P O L E C A N E K O B I E T O M : PIĘKNY GRACZ
2. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Letnie Przesilenie" Robyn Carr
3. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Smak szczęścia" Santa Montefiore
4. P O L E C A N E K O B I E T O M : Nora Roberts "Pokusa"
5. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Wszystkie chwyty dozwolone" Liz Fielding
P O L E C A N E K O B I E T O M : "Lato w Rzymie" Kate Hardy, Susanna Carr, Cathy Williams
7. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Spotkajmy się w Prowansji" Carole Mortimer, Catherine Spencer

2 komentarze: