sobota, 16 listopada 2019

SETKI MILIONÓW DOLARÓW Izabela A.

Nie przypuszczałam, że tak szybko zleci mi ta książka. Uporałam się z nią w 24 godziny, co ostatnio rzadko mi się zdarza. Z drugiej jednak strony nie ma się czemu dziwić. To lepiej napisana wersja Greya, a może za daleko się posunęłam z tym porównaniem. Nie ma tu krępowania, wiązania i bicia. Jest erotyk, ale podany w eleganckim opakowaniu.

Książka wciąga. Cała ta opowieść jest dla mnie do kupienia. Postacie są od początku do końca konsekwentne w swym zachowaniu. Nie ma wahania, czy zastanawiania się. Chwytają każdą chwilę i cieszą się nią, korzystając z życia. Polubiłam doktor Mia Ross, psychiatrę sądową której przyjdzie się pewnego dnia zmierzyć ze sprawą Blaka Maxtona.

Blake trafia do naszej pani doktor z przymusu sądu. W jego sprawie prowadzone jest postępowanie sądowe. Oskarżony o zabicie partnera swej matki, zupełnie temu nie zaprzecza, a w trakcie lektury okazuje się, że tego też nie żałuje. Od początku spodobał mi się jego charakter i całokształt wykreowanej postaci. Było coś w nim urzekającego. Niby taki niegrzeczny chłopiec, a jakie mocno osadzone dobre wychowanie.

Naprawdę nie ma niczego, co by mi się tutaj nie podobało. Może poza objętością, która bardzo szybko w trakcie czytania znikała. Książka mnie zaskakiwała wydarzeniami i rozwojem sytuacji. Wyzwalała we mnie uśmiech, ale i smutek. Momentami czułam irytację z Mią, a innym razem bezsilność z Blakiem.To wszystko sprawiło, że nie mogę się doczekać do kolejnej części.

Ostatnio dość często sięgam do polskich pisarzy i ta tutaj pozycja wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie. Wszystko się w niej zgadza i nie doszukałam się niespójności. Naprawdę miło spędzony czas. Polecam bez dwóch zdań. Naprawdę warto.

Choć dziś będzie krótki opis pozycji, to nie oznacza że nie macie po nią sięgnąć. Panowie, idealny prezent dla waszej partnerki na mikołajki. Dziękuję bardzo wydawnictwu Novae Res za możliwość przeczytania i oby więcej takich perełek :-)

1.  P O L E C A N E K O B I E T O M : "Bez słów" Mia Sheridan
2.  P O L E C A N E K O B I E T O M : WBREW ZASADOM Samantha Young
3.  P O L E C A N E K O B I E T O M : OSTATNIA SZANSA Samantha Young
4.  P O L E C A N E K O B I E T O M : "Wszystkie odcienie pożądania" Samantha Young
5.  P O L E C A N E K O B I E T O M : "Sztuka Uwodzenia" Samantha Young
6.  P O L E C A N E K O B I E T O M : Samantha Young "Cofnąć czas"
7.  P O L E C A N E K O B I E T O M : "Na krawędzi nigdy" J.A. Redmerski
8.  P O L E C A N E K O B I E T O M : "Piekło Gabriela" Sylvain Reynard
9.  P O L E C A N E K O B I E T O M : CALDER Narodziny odwagi Mia Sheridan
10. P O L E C A N E K O B I E T O M : "BEZ WINY" Mia Sheridan
11. P O L E C A N E K O B I E T O M : Samantha Young "To, co najważniejsze"
12. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Wszystko, co w tobie kocham" Samantha Young
13. P O L E C A N E K O B I E T O M : BEZ UCZUĆ Mia Sheridan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz