niedziela, 13 grudnia 2015

"Odkrywając Tajemnice" Jones Lisa Renee

Trzecia część przygód Sary i Chrisa do których udało mi się już przyzwyczaić. Nie będę się długo rozpisywać, gdyż czytałam ją kilkanaście dni temu i nie jestem już tak na bieżąco. Jeżeli po nią sięgnięcie mogę obiecać wam na pewno wiele tajemnic, z których niektóre zostaną rozwiązane, a inne jak pokazuje epilog czekają dopiero na ujawnienie.

Książka niezaprzeczalnie trzyma w  napięciu do samego końca, zresztą podobnie było z poprzednimi częściami. Stylistycznie utrzymana jest także na tym samym poziomie. To pokrótce spójne elementy łączące te trzy części.

Co do bohaterów, to odniosłam wrażenie że Sara trochę straciła na swoim charakterze. We wcześniejszych częściach jakoś do mnie bardziej trafiała. Natomiast Chris od samego początku był mi obojętny, więc  wypowiadać się za wiele na jego temat nie będę.

Nie przemawiają do mnie tajniki sztuki miłosnej BDSM. Nie praktykowałam, więc może dlatego nie potrafię się do tego odnieść. Pierwsze książki czytałam z ciekawości, teraz jednak tematyka ta jakoś nie za bardzo do mnie przemawia. Nie rozumiem takiej potrzeby bicia, krępowania czy zwykłego poniżania drugiej osoby, więc czytanie o tym też nie sprawia mi już zbytnio przyjemności. Tutaj oczywiście nie musicie się bać ostrych scen, gdyż wszystko podane jest w stosownych proporcjach, ale mimo wszystko sceny są .

Nie mogę powiedzieć, że książka mi się nie podobała. Miała przede wszystkim w sobie tajemnicę i wartką akcję, do tego napisana jest prostym językiem dzięki czemu strona leci nam za stroną. Dodatkowo poznać możemy wiele przyzwyczajeń Paryżan, włącznie z popularnymi daniami.

Dla mnie zasługuje ona na mocnych siedem punktów. Uprzyjemniła mi czas, ale nie jestem do końca pewna czy sięgnę po kolejną część. Pierwsza wywarła na mnie ogromne wrażenie, a każda kolejna już zdecydowanie mniejsze. Boję się więc że czwarta część przyniesie tylko rozczarowanie. Nie odradzam jednak nikomu sięgnięcia po nią, gdyż jest to naprawdę fajna seria, tylko ja gdzieś po prostu nie potrafiłam się w niej odnaleźć. Poniżej linki do poprzednich części i jeszcze kilku o podobnej tematyce..

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz