niedziela, 19 stycznia 2020

EMOCJONALNY FAST FOOD Alan Wysocki

Opowiadanie dzisiejsze przedstawię wam po krótce, gdyż za dużo nie będę się o nim rozpisywać. Sto parę stron spokojnie można przeczytać przy jednym podejściu, choć nie wiem czy wszystkim starczy cierpliwości. Kolejna pozycja kategoryzowana od 18 lat, napisana przez mężczyznę. Tylko oni mogą zastosować tego typu porównania, które raczej obrzydzają, niż pobudzają fantazję.

Zupełnie nie przemówiła do mnie ta książeczka, choć jeśli szukacie opisu krótkiego epizodu seksualnego z życia pracownika korporacyjnego to możecie po nią sięgać. Tak jak się zaczęła, tak i szybko się skończyła, a ja na pewno na razie odpuszczam sobie "prozę" pisaną oczami mężczyzny. Nie mój klimat, nie moja bajka. Wręcz czuję ulgę że jestem już po lekturze. 

Nie wiem czy znajdzie ona wielu zwolenników, a wręcz jestem ciekawa, czy komuś się spodoba. Raczej panie szukające uniesień i emocji, powinny ją sobie odpuścić. Może mężczyźni znajdą w niej coś interesującego. Dla mnie ten romans w biurze nie był ciekawy, wciągający ani nawet przyjemny dla ucha. Co do bohaterów, to mam podobne odczucia, więc całość wypada nie zaciekawie.

Okładka nie przykuwa uwagi, rysunki w środku też nie wzbudzają pożądania. Jedyne co, to trafnie odpowiada napis Fast Food, który mi się kojarzy z prostym, szybkim i na pewno nie zdrowym jedzeniem, a w odniesieniu do tej książki to prosto, szybko i bez uniesień.

Dziękuję wydawnictwu Novae Res za możliwość przeczytania. Może nie była to pozycja, która przykuła moją uwagę, ale czasami i takie trzeba mieć odhaczone, aby później móc docenić ciekawsze pozycje. Poniżej jeszcze kilka pozycji, które do mnie podobnie jak ta, nie trafiły.


1. P O L E C A N E K O B I E T O M : KOCHAM CIĘ NA ZABÓJ
2. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Drobne błędy" Heather McElhatton
3. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Na krawędzi rozkoszy" Eve Berlin
6. P O L E C A N E K O B I E T O M : "SPRZEDANA" Chloe Thurlow

 

4 komentarze:

  1. Brzmi beznadziejnie. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale na pewno odpuszczę sobie lekturę.

    www.kulturalnameduza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.

    To jest zapowiedź wydawnictwa, więc jeszcze jest niedostępna.
    Może się rozmyślą z wydaniem..

    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka tej książki jest rzeczywiście średnia.

    OdpowiedzUsuń