środa, 2 stycznia 2019

OBSESJA Helen Hardt

Druga część wciągającej historii braci Steel która uzależnia od pierwszej kartki. Mimo że historia taka sobie a  bohaterowie mało realni kartki leciały mi jedna za drugą. I nie chodzi mi o wątek łączący głównych bohaterów, czyli Talona i Jade. O namiętności i pożądaniu między dwiema osobami czytałam już wiele razy. Oni niczym specjalnym się nie wyróżniają. Łączy ich magnetyczna siła przyciągania i namiętności która przebija przez każdą kartkę. Scen erotycznych na pewno wam nie zabraknie a zapewne jak i u mnie po pewnym czasie będziecie miały już przesyt.

Historia ta wciąga za sprawą przeszłych, okropnych wydarzeń Talona. Retrospekcja którą serwuje nam autorka jest dość drobiazgowo opisana i z dość makabrycznymi szczegółami. Nie sposób przejść obok niej obojętnie. Czytelnik doszukuje się i wypatruje z utęsknieniem wspomnień naszego głównego bohatera.

W pierwszej części nie wydał mi się on interesującą postacią. Był zarozumiały i egoistyczny. W tej może nie zapałałam do niego przeogromną sympatią to mimo wszystko jego ocena podskoczyła w moim mniemaniu o kilka punktów. Byłam w stanie go bardziej zrozumieć i wytłumaczyć. Niestety nie mam takiego samego odniesienia do Jade, do której nadal mam nijaki stosunek.

Nie za bardzo potrafię odnieść zdjęcie z okładki do treści zaserwowanej nam przez autorkę. Zbytnio mi ona nie pasuje. Do tego myślałam że druga część będzie mówić o kolejnym z braci Steel, natomiast w tej części nadal pierwsze skrzypce gra Talon.

Podobnie jak pierwsza część tutaj także będziecie miały prosty styl autorki, który sprawi, że szybko wam ta opowieść zleci. Idealnie się ona nada w te długie zimowe wieczory i przypuszczam że rozgrzeje nie jedną osobę. To pozycja zdecydowanie dla kobiet które szukają urozmaicenia w sferze łóżkowej. Uwierzcie mi, spokojnie możecie ją potraktować jak osobliwy poradnik seksualny. Zbliżeń, namiętności i pożądania nie zabraknie wam na pewno. 

Zagadka kryminalna może nie jest jakoś zaskakująca ale na pewno wzrusza i sprawia że chcemy czytać dalej i zagłębiać się w tej lekturze. Szukamy odpowiedzi razem z Talonem i kibicujemy mu na każdym etapie jego drogi. Nie ukrywam że dobrze mieć przygotowaną kolejną część, by móc od razu przejść do dalszej treści. Na szczęście ja jestem w nią zaopatrzona tak więc zapraszam was za kilka dni do poznania dalszych losów Talona i jego braci. Ja zabieram się za dalszą lekturę i na dziś zostawiam was z dość krótkim postem...

1. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Mroczne pragnienia" Lisa Renee Jones
7. Sylvia Day "Dotyk Crossa"
8. P O L E C A N E K O B I E T O M : "Wyznanie CROSSA" Sylvia Day
9.  Sara Fawkes "Na każde jego żądanie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz